Reklamacja produktu:
Prosimy pamiętać o sprawdzeniu paczki przy kurierze. Jeżeli zawartość
jest uszkodzona mechanicznie zalecamy, aby jej nie przyjmować oraz
prosimy kontakt mailowy z nami: sklep@jakjacob.pl.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest
niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą
procedurą reklamacyjną:
1. Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres sklep@jakjacob.pl .
W treści wiadomości prosimy o podanie powodu reklamacji i o dodanie zdjęcia reklamowanego produktu
w załączniku.
2. W wiadomości zwrotnej zostanie zawarta instrukcja dalszego postępowania.
3. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, w ciągu 7 dni roboczych
nastąpi rekompensata, którą ustalimy wcześniej drogą mailową.
4. Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego dlatego procedura reklamacji
może nastąpić wyłącznie drogą wysyłkową.
Adres reklamacyjny:
Jakjacob.pl
ul. Kiedrzyńska 39
42-202 Częstochowa,
Procedura zwrotu:
1. Istnieje możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty
otrzymania paczki z zamówieniem. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
W przypadku odbioru produktu przez sprzedającego, koszt zwrotu wynosi 15,00 zł.
2. Prosimy o wiadomość e-mail na adres sklep@jakjacob.pl z
informacją o chęci zwrotu oraz skanem wypełnionego
oświadczenia odstąpienia od umowy.
3. Produkty należy zapakować wraz z oryginalnym
oświadczeniem odstąpienia od umowy. Oczywiście
istnieje możliwość zwrotu częściowego.
4. Odesłany towar powinien być nieużywany, w takim samym
stanie jak po otrzymaniu paczki. Produkt powinien być
zapakowany w nieuszkodzone, oryginalne, foliowe
opakowanie i posiadać metkę.
5. Zwrot pieniędzy za zamówienie nastąpi w ciągu 14 dni
roboczych od dnia odebrania przez nas paczki.
Adres do zwrotów:
Jakjacob.pl
ul. Kiedrzyńska 39
42-202 Częstochowa,
Procedura wymiany:
1. Jeżeli produkt okaże się za duży, za mały lub z innych przyczyn nie
spełnia Państwa wymagań, prosimy nas powiadomić o chęci wymiany.
Ustalimy mailowo w jaki sposób przeprowadzić wymianę.